Oldalak

2013. szeptember 15., vasárnap

Szépségem titka (..?!)

Az isten mentsen attól, hogy közöm legyen a beauty bloggerkedéshez, mivel nem erősségem a smink, haj, köröm, bőr és haj ápolás. Örülök, hogy meg tudom csinálni szimmetrikusra a szemöldökömet és ki tudom vasalni a hajamat. Nem rég vettem viszont egy termékcsalád három alkotóelemét amit szeretnék nektek bemutatni mivel rég írtam és sosem árt egy kis arcápolás. Fiatalabb éveimben nekem is meggyűltek a gondjaim a bőrproblémákkal és időnként még most is emiatt rengeteg arctisztítót vettem, de egyik sem volt az igazi, most viszont találtam egy olyan márkát ami használ is, bármennyire is nem annyira ismert. 




Igen, megint sikerült készítenem egy pazar képet amit utálok, de jobb mint az eredeti és még mindig nincs adatkábelem se kártyaleolvasóm. :( Nos, amiről szeretnék írni azaz Evelin Cosmetics termékcsalád, emellett láthatjátok az arcradíromat amit hetente 2-szer használok (Garnier) és a Moisture Match arckrémemet ami tényleg bevált és ajánlom nektek is, de ügyeljetek, hogy keveset vigyetek fel az arcotokra különben elzsírosodik. 

3 féle Evelin termékem van;


  • Pure control SOS- washing gel + peeling + mask 
  • Pure control SOS- tonic
  • Pure control SOS- ultra effective roll-on 
Ergo egy arctisztító amit maszknak is használhattok, egy tonic és egy golyós pattanás eltüntető csoda, ami 2-3 nap alatt tényleg eltünteti a nem kívánt bőrhibákat és csökkenti a mitesszerek mennyiségét is. Használatuk baromi egyszerű, lemosod az arcodat az arctisztítóval ezt követi a tonic és ez után jön a roll-on a bőrhibákra. A roll-on nagyon hamar beszívódik és 2-3 óra múlva a pattanások halványodnak, én csak ajánlani tudom nektek ezt a három arcápolási terméket mivel tényleg segítenek, nagyon jók és nem kerülnek sokba, darabja 890 forint.

Pár szó a két Garnierről is, ha már a képen is rajta vannak. A Moisture Match sorozatból nekem a zöld van ami mattítani bőrt, egyenlíti az arcszínt és hidratálja.Sokaknak nem válik be, nekem bevált hál istennek az árát tekintve nem a legolcsóbb mivel közel 2000 forint, de kevés kell belőle így nekem 3 hónapig kitart. A Garnier PuraActive viszonylag egy régi termék, viszont bevált én nagyon szeretem amennyit én használom elég fél évre is akár 1500 forintba kerül. 

Röviden ennyit lehet tudni az én arcápolási szokásomról, lusta vagyok az arcápoláshoz, reggel és este megejtem körülbelül 5 percig tart maximum. Akik napirendszerességgel használnak alapozót azoknak is tökéletes mivel én is állandóan használok alapozót (Maybellin New Affinitone) ami igaz, hogy lehelet vékony réteget képez arcomon, de muszáj púdert használnom a mattításhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése