Oldalak

2013. szeptember 23., hétfő

Változtatások


Fő a változatosság, a blog átköltözik a Wordpress felületére, így ez az utolsó bejegyzésem itt, Blogspot-on. Már több heten azon gondolkodtam, merjek-e váltani egy másik felületre mivel akkor elveszíthetem az eddigi nézettségemet, nem lesz akkora szám a statisztikában mint itt, de egye fene, bevállaltam. A döntést azért hoztam meg, mivel sokkalta szebb sablonokat találok, jobban szeretem kezelni és emellett egy picivel talán komolyabban vesztek mivel egy komolyabb felületen szólok hozzátok. Remélem tetszeni fog nektek, a téma természetesen marad ami volt ettől nem kell félnetek. Mivel tudom, hogy nehéz az átszokás azért készítettem egy like oldalt a blog számára, ahol sokkalta könnyebben és kényelmesebben követhetitek a blogot. 

https://www.facebook.com/elegantofalternative

Itt tudjátok lájkolni és követni a blogom mozdulatait. :)

Ez pedig az újabb blogom címe:

http://denielrichie.wordpress.com/

Remélem lájkoltok és továbbiakban is olvastak!:) Szeretés van Prüttyők. <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése