Oldalak

2013. szeptember 5., csütörtök

Mutasd a zoknid!

Minden egyes divattal foglalkozó oldal ír egy bejegyzést arról mi az ami trend gyilkos és ami sosem fog divatossá válni. Nos, a  "no more szandál zoknival" jelige mostanra már elévült bizonyos kereteken belül. Az idei őszi és téli trendek közé tartozik a magassarkú és a pump-ok hordása zoknival. Nagyon ügyelni kell ezeknél a trendekkel, mivel a zoknik hossza és mintázta optikailag megváltoztatja a láb hosszát és karcsúságát illetve vastagságát. Oda és vissza vagyok az ötletért, lehetsz szexis, romantikus, bohókás a lényeg itt is az összhangban rejlik. Ha eddig nagyon ellenezted a szandál zokni történetet nem ajánlom ezt a trendet, mert kényelmetlenül fogod érezni magad. Itt az idő visszatérnünk a kislány éveinkhez és feleleveníteni a gondtalan gyermekkor. :) 


Ali várom, hogy megvehessem a Zara cipőt amit kinéztem és kedvemre bohóckodjak a zoknijaimmal. A barátom örömére, haha!  

Ti bevállaljátok az idei zokni trendet?:) 

2 megjegyzés:

  1. Szia~
    Nem olyan rég követem a blogodat, de azt kell mondanom, hogy teljes mértékben hatsz rám és az öltözködésemre. Úgy gondolom, hogy még nem találtam meg a saját stílusomat, de feltévedve ide már kezd kitisztulni, hogy mit is akarok magam előtt látni :)Köszönöm :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Szerint ez életem eddig legkedvesebb megjegyzése, köszönöm. <3 Nagyon remélem a továbbiakban is tudok neked segíteni és némiképp inspirálni, főleg mikor megjelennek a "look" posztok.:)

      Törlés